HeartOfTheMachineHeartOfTheMachine

Main News Audio Reviews Stats 1 Fan

Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Sonic X CC Trailer Sonic X CC Trailer

Rated 5 / 5 stars

Two words...

REAL ARTWORK

10/10
5/5

Work as long as you want on it. Even if it takes to 2020 to complete, i dont care, I want it to have AWESOMENESS. I hope your talent will be discovered soon, and your gonna work in a big company ( mabey called SEGA )


People find this review helpful!

Recent Game Reviews


Punk-o-matic 2 Punk-o-matic 2

Rated 5 / 5 stars

This is such a great game but...

The best game I've played on newgrounds, however, when I try to upload a song with the "Share" button, I get an error saying: "Your query has time out, please try later"
What should I do to fix this? Turn of firewall? Use a different browser? ( i use firefox ) plz help me out guys, I wanna share my song with U :P



Flash Hero Flash Hero

Rated 3 / 5 stars

This is shit

This is just way to difficult, even on easy. Go and play POM2 offline for the ultimate guitar hero remake


Recent Audio Reviews


Preview Song Preview Song

Rated 5 / 5 stars

Awesome stuff!! This is some epic shit from your band...



New Album Preview! New Album Preview!

Rated 5 / 5 stars

Seriously

Okay, maybe the instruments aren't real, but sir... You've got some songwriting talent! The mix is also amazing! Every litte thing that is going on, you can hear it. Great job on this! Only a preview, and I'm left amazed already! I can definitly hear the influences from SYL and Meshuggah... Keep the metal up!



Transition.. Transition..

Rated 4.5 / 5 stars

Haha,

Just as you said in the description. But still, amazing stuff! Sounds like Glowing Water Rats wrapped into one song. Love it!